Mit kell tudnom az első óra előtt?

A csoportos órákra bármikor be lehet kapcsolódni, órajegyet vagy bérletet a Stúdió recepcióján lehet vásárolni.

Kérlek 15 perccel az óra kezdete előtt érkezz, hogy legyen időd a bérlet vásárlás mellett az első óra előtti tájékoztató és egészségügyi kérdőív kitöltésére.

Viselet az órákon: rövid sort, póló, mezítláb vagy zokni. A Showgirl Poledance órákon javasolt a magassarkú cipő viselete, az Exotic Pole dance órákon pedig kötelező.

Szükséges eszközök: nagyobb méretű törölköző az erősítő és a nyújtás (jógaszőnyeget biztosítunk, de ha van sajátod, hozd el nyugodtan), ásványvíz a folyadékpótláshoz.

Kezdő óráinkra előképzettség nem szükséges, kortól, nemtől és külső adottságoktól függetlenül várjuk a jelentkezőket.

Egy a lényeg, 100%-osan egészséges legyél és nyitott az újra!

***

Hogyan jelentkezhetek órára?


Az órarendet az Órarend menüpont feliratra kattintva találod.

Az órákra jelentkezni az online rendszerünkön keresztül tudsz. Az online rendszerbe való regisztráláshoz, kérünk, küldd el a neveden és email címeden túl mobiltelefonszámodat és születési dátumodat a buda@dollhouse.hu címre. A személyes adatok kezelésről az Adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően gondoskodunk.

***

Kik jelentkezhetnek órákra?

- A Dollhouse Stúdióba 1. szintű rudas órákra bárki jelentkezhet, aki kedvet érez egy új és szórakoztató mozgásforma kipróbálásra, ami amellett, hogy tökéletes alakformálás céljára. Nem szükséges előzetes tánctudás, vagy sport múlt, az 1. szintű rudas órákra bármikor be lehet kapcsolódni.

Az erősítő és nyújtás órákra bárki jelentkezhet.

A táncos órákból az exotic pole dance óra előfeltétele a 2. szintű rúdtánc tudás.

***

Milyen korosztályú/ külsejű hölgyek járnak az órákra?

Bármilyen korú érdeklődőt várunk szeretettel, aki kedveli a táncot, és kedvet érez rá, hogy kipróbálja ezt a stílust. Korhatár és súlyhatár nincs!

***
Mit tegyek, ha nem vagyok 100%-ig biztos, hogy szeretnék járni az órákra?

Akkor érdemes kipróbálni pár órát és csak 5 alkalmas bérletet venni, ami bár nem elég arra, hogy elsajátítsuk az alapokat, de arra igen, hogy belekóstoljunk az órák stílusába, megismerjük a tanárokat, a helyszínt, és beszélgessünk másokkal az órán szerzett tapasztalatokról.

***

Heti hány alkalom javasolt?

Heti 2 alkalom minimum javasolt, amennyiben az időd engedi. Természetesen Rajtad múlik hányszor jársz az órákra. Érdemes összeállítani egy rendszeres heti tervet, hiszen a Stúdióban nemcsak rúdtáncot, hanem rengeteg más óratípust is kipróbálhatsz. Kombináld az 1-es szintű  rudas órákat nyújtással, erősítéssel vagy táncos órákkal, hogy még hatékonyabban fejlődj! A változatos órákon való részvétellel ki tudod pihenni egyik-másik óra fáradalmait.

***

Mennyi idő alatt lehet elsajátítani az alapokat?

Személyenként változó, ki milyen tempóban fejlődik, ez nagyban függ az erőnléttől, nem lehet általánosítani.

***
Milyen ruhában érdemes jönni az órákra, milyen felszerelés javasolt?

A rudas órákra sportos öltözet javasolt, rövid, testhez álló nadrág, felső. Fontos, hogy minél nagyobb testfelületed érintkezzen a rúddal. Kezdő szinten ez még nem létfontosságú, elég, ha olyan testhez álló nadrág, vagy leggings van rajtad, amit a térded fölé tudsz hajtani. Javasolt még a zokni és lábszármelegítő, hogy amíg az órakezdésre vársz, ne fázz meg. Hasznos lehet még bemelegítésnél, nyújtásnál szintén, mert melegen tartja az izmokat.

Hozz magaddal egy közepes méretű törölközőt, amit az erősítő és nyújtás órákon a jógaszőnyegre tudsz teríteni.

Ne felejts el ásványvizet hozni, fontos a folyadékpótlás!

Az táncos, erősítő és nyújtás órákra hosszú leggings, illetve sport felső sportmelltartó viselése javasolt.

***

Mennyi ideig érvényes a bérlet?

-Az 5 alkalmas bérlet 30 napig, a 10 alkalmas bérlet 6 hétig érvényes, Jackpot bérleted pedig 30 napig , a megvásárlás napjától számítva.

***

Lehet-e más módon erősíteni, hogy jobban bírjam a rúdtánc órákat?

Más módon nem lehet rá edzeni, mert teljesen más izmokat mozgat meg a rúdtánc, mint más sportok.
Az erőnlét óráról órára épül fel, és erősödnek a szükséges izmok. Kiegészítő erősítés viszont növelheti a teljesítményedet és gyorsíthatja a fejlődésedet, ezért érdemes kipróbálnod Aerial Straps, Pole Workout, Functional training és Core training óráinkat.

***

Gond-e ha nem tudok felmászni a rúdra?

Nem probléma, nagyon sok forgáshoz, és talajról indított gyakorlathoz nem szükséges felmászni, de idővel és gyakorlással a mászások is sikerülni fognak, meglátod!

***

Otthon is gyakorolhatom az órán tanult trükköket?

Természetesen, igen. Mielőtt nekikezdenél, ellátunk egy pár jó tanáccsal:

Mindig melegíts be, hogy minimálisra csökkentsd a húzódás és sérülés veszélyét, és ne feledkezz meg az óra végi nyújtásról, lazításról sem!
Ha már jobban mennek a trükkök, ha szeretnél, „platform”(táncos) cipőt vagy csizmát is viselhetsz.
Gyakorolj egy barátnőddel, úgy sokkal szórakoztatóbb, és a mozdulatokban tudtok segíteni egymásnak.
Ha tudsz, tükör előtt gyakorolj, így tudod a mozdulatokat kontrollálni.
Mindenképpen trénerrel gyakorolj, amíg nem érzed biztosnak a mozdulatokat.

A szintednek megfelelő, órán elsajátított trükköket gyakorold, ne kockáztass magasabb szintű, nagyobb erőt és technikai tudást igénylő elemekkel!

Ha bármilyen kérdésed  van az otthoni gyakorlással kapcsolatban, fordulj bizalommal a trénerekhez az órán!

***
Mennyire kell hajlékonynak lennem a rúdtánchoz?

Nem árt a hajlékonyság, de nem alapfeltétele az órákon való részvételnek, a hajlékonyság pedig felnőtt korban is fejleszthető. Órarendünkben minden napra találsz nyújtás és jóga órákat, amik a hajlékonyság fejlesztésében segítenek.

***
És ha saját rúdtánc koreográfiát szeretnél?

Természetesen, magán intenzív tanfolyam keretein belül szívesen segítünk ebben is.  Az így elsajátított koreográfia előadásának már csak a Te képzeleted szab határt.