Hogyan jelentkezhetek órára?

Az órákra jelentkezni az online rendszerünkön keresztül tudsz. Az online rendszerbe való regisztráláshoz, kérünk, küldd el a teljes neveden és email címeden túl mobiltelefonszámodat és születési dátumodat a buda@dollhouse.hu címre. A személyes adatok kezelésről az Adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően gondoskodunk.

***

Kik jelentkezhetnek órákra?

A Dollhouse Stúdióba 1. szintű rudas órákra bárki jelentkezhet, aki kedvet érez egy új és szórakoztató mozgásforma kipróbálásra, ami amellett, hogy tökéletes alakformálás céljára. Nem szükséges előzetes tánctudás vagy sport múlt, az 1. szintű rudas órákra bármikor be lehet kapcsolódni.

Az erősítő és nyújtás órákra bárki jelentkezhet.

A légtorna órák közül az aerial straps órán a részvételt kezdő 3.szintű rúdtánc tudás (vagy azzal azonos erőnlét) megléte esetén javasoljuk.

A táncos órákból az exotic pole dance óra előfeltétele a 2. szintű rúdtánc tudás.

***

Ha nem vagyok még 18 éves?

A 18 év alattiakat is várjuk szeretettel óráinkra (a showgirl pole dance és az exotic pole dance óra kivételével). Ha első alkalommal nem valamelyik szülőd kísér el, kérjük, hozd magaddal az előre kitöltött és aláírt szülői hozzájáruló nyilatkozatot!

 

***

Mit kell tudnom az első óra előtt?

A csoportos órákra bármikor be lehet kapcsolódni, órajegyet vagy bérletet a Stúdió recepcióján lehet vásárolni.

Kérlek 15 perccel az óra kezdete előtt érkezz, hogy legyen időd a bérlet vásárlás mellett az első óra előtti és adatvédelmi tájékoztató tartalmának megismerésére.

Viselet az órákon: rövid sort (rudas órák), hosszú leggings, szűk póló, mezítláb vagy zokni. A showgirl pole dance órákon javasolt a magassarkú platformos cipő viselete, az exotic pole dance órákon pedig kötelező.

Szükséges eszközök: nagyobb méretű törölköző az erősítő és a nyújtás (jógaszőnyeget biztosítunk, de ha van sajátod, hozd el nyugodtan), ásványvíz a folyadékpótláshoz.

***

Milyen korosztályú/ testalkatú tanítványok járnak az órákra?

Bármilyen korú és testalkatú érdeklődőt várunk szeretettel. Korhatár és súlyhatár nincs!

***
Mit tegyek, ha nem vagyok 100%-ig biztos, hogy szeretnék járni az órákra?

Akkor érdemes kipróbálni pár órát, és csak 5 alkalmas bérletet venni, ami bár nem elég arra, hogy elsajátítsuk az alapokat, de arra igen, hogy belekóstoljunk az órák stílusába, megismerjük a tanárokat, a helyszínt, és beszélgessünk másokkal az órán szerzett tapasztalatokról.

***

Heti hány alkalom javasolt?

Heti 2 alkalom minimum javasolt, amennyiben az időd engedi. Természetesen Rajtad múlik hányszor jársz az órákra. Érdemes összeállítani egy rendszeres heti tervet, hiszen a Stúdióban nemcsak rúdtáncot, hanem rengeteg más óratípust is kipróbálhatsz. Kombináld az 1-es szintű  rudas órákat nyújtással, erősítéssel vagy táncos órákkal, hogy még hatékonyabban fejlődj! A változatos órákon való részvétellel ki tudod pihenni egyik-másik óra fáradalmait.

***

Mennyi idő alatt lehet elsajátítani az alapokat?

Személyenként változó, ki milyen tempóban fejlődik, ez nagyban függ az egyéni erőnléttől és hajlékonységtól, illetve az egyéni sportelőélettől, nem lehet általánosítani.

***

Mennyi ideig érvényes a bérlet?

Az 5 alkalmas bérlet 30 napig, a 10 alkalmas bérlet 6 hétig érvényes, Jackpot bérleted pedig 30 napig érvényes, a megvásárlás napjától számítva.

***

Lehet-e más módon erősíteni, hogy jobban bírjam a rúdtánc órákat?

Más módon nem lehet rá edzeni, mert teljesen más izmokat mozgat meg a rúdtánc, mint más sportok.
Az erőnlét óráról órára épül fel, és erősödnek a szükséges izmok. Kiegészítő erősítés viszont növelheti a teljesítményedet és gyorsíthatja a fejlődésedet, ezért érdemes kipróbálnod aerial straps, pole workout, flag workout és functional training  óráinkat.

***

Gond-e ha nem tudok felmászni a rúdra?

Nem probléma, nagyon sok forgáshoz, és talajról indított gyakorlathoz nem szükséges felmászni, de idővel és gyakorlással a mászások is sikerülni fognak, meglátod!

***

Otthon is gyakorolhatom az órán tanult trükköket?

Természetesen, igen. Mielőtt nekikezdenél, ellátunk egy pár jó tanáccsal:

Mindig melegíts be, hogy minimálisra csökkentsd a húzódás és sérülés veszélyét, és ne feledkezz meg az óra végi nyújtásról, lazításról sem!
Platformos (táncos) cipőt vagy csizmát csak akkor viselj, ha már anélkülis magabiztosan mennek a trükkök.
Gyakorolj egy barátnőddel, úgy sokkal szórakoztatóbb, és a mozdulatokban tudtok segíteni egymásnak.
Ha tudsz, tükör előtt gyakorolj, így tudod a mozdulatokat kontrollálni.
Mindenképpen trénerrel gyakorolj, amíg nem érzed biztosnak a mozdulatokat.

A szintednek megfelelő, órán elsajátított trükköket gyakorold, ne kockáztass magasabb szintű, nagyobb erőt és technikai tudást igénylő elemekkel!

Ha bármilyen kérdésed  van az otthoni gyakorlással kapcsolatban, fordulj bizalommal a trénerekhez az órán!

***
Mennyire kell hajlékonynak lennem a rúdtánchoz vagy a légtornához?

Nem árt a hajlékonyság, de nem alapfeltétele az órákon való részvételnek, a hajlékonyság pedig felnőtt korban is fejleszthető. Órarendünkben minden napra találsz nyújtás vagy jóga órákat, amik a hajlékonyság fejlesztésében segítenek.

***
És ha saját rúdtánc koreográfiát szeretnék?

Természetesen, magán órák keretein belül szívesen segítünk ebben is.  Az így elsajátított koreográfia előadásának már csak a Te képzeleted szab határt.